Am primit papuceii de la Zorile Store

     Am papuci noi…:) Extrem de comozi!

     Recunosc ca am avut ceva emotii cu papucii acestia. Desi intotdeauna mi-am dorit o astfel de pereche, teama ca ii voi pierde din picioare cand merg m-a impiedicat sa imi cumpar unii. Am zis ca acum e ocazia perfecta sa testez o astfel de pereche. Si sunt chiar minunati. Stau fix pe picior, sunt comozi iar talpa lor face minuni. I-am primit acum 2 zile si in seara aceea aveam programata o sesiune de calcat camasile lui iubi, multe si neprietenoase. I-am purtat in tot acest timp si picioarele mele obosite mi-au multumit.

     Deci, nota 10 de la mine!

     PS: Ma gandesc sa imi comand si o pereche de sandalute🙂

Lasă un răspuns

