Vreau sa testez Normaderm impreuna cu Clarra…

     Tenul meu a fost capricios de cand ma stiu. Acum uscat, acum sensibil, acum cu tendinte de ingrasare. Asa ca intotdeauna am fost atenta la produsele pe care le-am folosit.

     Despre experienta mea cu Vichy nu am prea multe de povestit. Am folosit la un moment dat, cand eram prin liceu un produs de curatare pentru fata  ( aveam un ten cu foarte mari probleme pe atunci) si o apa termala. Ambele produse le primisem cadou. Apa termala stiu ca ma impresionase si am vrut sa o cumpar, insa pe vremea aceea nu aveam chair atat de multi bani de dat pe cosmetice, asa ca ma limitam destul de mult. Preferam sa imi cumpar produsele absolut necesare, pe principiul putin si bun.

     In ultimul timp am citit foarte multe articole despre gama Normaderm de la Vichy si am inceput sa devin din nou curioasa.

     Normaderm este o crema special conceputa pentru tenul cu probleme. Combinatia dintre ingredientele cu rol de curatare – LHA, acid glicolic si acid salicilic– si cele cu rol de hidratare – glicerina si uleiurile emoliente– corecteaza in scurt timp semnele principale ale tenului  cu probleme: imperfectiuni, pori dilatati, luciu, roseata, pete post-acnee, relief uniform. Produsul a fost testat pe un esantion de 50 de femei, iar rezultatele arata o imbunatatire/ transformare a tenului incepand cu a 7-a zi.

     Pentru ca fiecare din noi avem nevoie de ingrijire speciala in aceasta perioada, Vichy si Clarra’s Blog organizeaza un concurs foarte interesant, atat pentru bloggerite cat si pentru fetele care nu detin un blog. In urma concursului, puteti castiga o crema Normaderm si un produs de curatare 3 in 1, iar bloggeritele pot organiza la randul lor acest concurs.

      Dar numai sase-s norocoase, asa ca sper sa fiu si eu una dintre ele si sa am ocazia sa organizez un astfel de concurs pe blogul meu.

Stiu ca acest conscurs se organizeaza concomitent pe 6 bloguri, unul dintre ele fiind al Clarrei. Pentru ca pe pagina ei am citit pentru prima data despre el, ma inscriu aici. Aveti grija! Va puteti inscrie pe un singur blog! Mai jos aveti si link-ul catre pagina Clarrei :

http://clarra.wordpress.com/2012/04/09/testeaza-normaderm-impreuna-cu-mine/

In incheiere, le urez tuturor participantelor mult succes!

Un gând despre “Vreau sa testez Normaderm impreuna cu Clarra…

  1. Pingback: Castigatoare concurs “Testeaza Normaderm impreuna cu mine” « Clarra's Blog

Lasă un răspuns

