Impresii dupa testarea gamei Aslavital MineralActiv

     Saptamana trecuta am avut sansa sa testez o parte din noile produse lansate de Farmec. Asa cum banuiam, crema pentru curatarea fetei m-a impresionat. De abia astept sa o am in varianta full size. Apropo, saptamana aceasta este unul dintre cele trei produse care are pretul redus cu 10%!!! pe site-ul Farmec.

     Producatorul spune ca este un produs de curatare ce nu contine sapun, remineralizează, energizează, calmează pielea datorită complexului unic Argilă naturală-extract organic de Goji. Acidul ferulic are efecte anti-age prin combaterea radicalilor liberi, a calmării eritemelor şi prevenirii agresiunii oxidative la nivel celular. În acest fel sunt reduse liniile fine, ridurile şi spoturile pigmentare, creşte elasticitatea pielii, se stimulează producţia de elastină şi colagen şi este prevenită acţiunea distructivă a radiaţiilor UV.

     Eu spun in felul urmator: este un produs care curata tenul  foarte bine fara sa lase pielea uscata. Tind sa cred ca are ceva efecte si asupra cosurilor datorita argilei pe care o contine in cantitate destul de mare ( voi confirma treaba asta dupa o folosire mai indelungata. Cert este ca saptamana asta am avut vreo doi monstruleti care au disparut mult mai repede decat in mod normal).

     Un alt produs care m-a incantat si pe care il voi cumpara este si crema anti-age cu calciu. Este o crema foarte hidratanta, care se absoarbe foarte repede in piele, fara sa lase luciu. Am aplicat-o seara iar dimineata pielea mea era mult mai hidratata si elastica. Imi place!

     Voi ati incercat pana acum noua gama Aslavital MineralActiv? V-au placut?

Lasă un răspuns

