Au sosit mostrele Aslavital MineralActiv

     Astazi am avut atatea probleme de rezolvat in oras incat am ajuns la birou abia pe la ora 14.00. Obosita, plina de nervi si cu o durere de picioare groaznica, ma asez pe scaunul meu si surpriza… pe biroul meu ma astepta plicul cu mostrele de la Farmec. Bineinteles ca am uitat instantaneu de restul problemelor si m-am bucurat ca un copil mic.

   In plic am primit 2 mostre cu crema pentru curatarea fetei, 2 cu gel anticearcan, 2 cu crema antirid mineralizanta si 2 cu crema anti-age cu calciu.

       Poze… cand ajung acasa😀

     Una peste alta sunt nerabdatoare sa le incerc. Am pus deja ochii pe niste produse din aceasta gama. Acum ca am ocazia sa le si testez, sunt convinsa ca voi da iama in vreun magazin cat de curand sa imi cumpar si niste produse full size. ( crema pentru curatarea fetei mi-o doresc foarte mult si cred ca mi se va potrivi de  minune – am citit lista de ingrediente!)

Asa cum am promis, iata si dovada. Sunt ale mele, scrie pe plic!

5 gânduri despre “Au sosit mostrele Aslavital MineralActiv

Lasă un răspuns

