adidas all in one

In 29 martie adidas a lansat cea mai mare campanie de marketing din istoria companiei. Campania promoveaza noua linie Climacool Seduction si evidentiaza prezenta brandului in diferite sporturi si culturi.

„In 2011,am pus laolalta diversitatea, extinderea si profunzimea brandului nostru in cea mai mare campanie de marketing pe care am realizat-o. Anul acesta, vom face inca un pas si ne vom invita fanii si consumatorii sa fie parte activa a campaniei de activare, chemandu-i sa povesteasca momentele lor de implicare, cele care-i motiveaza si ii inspira. Brandul vrea sa se implice umar la umar cu fanii sai”, a declarat Hermann Deininger, CMO al brandului.

Sursa youtube

 

 

Interesant… in general, spoturile celor de la adidas nu m-au incantat pana acum. Chiar sunt curioasa cum evolueaza campania, dupa declaratiile CMO adidas.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s