Week-end de primavara

     Week-end-ul asta am fost o rasfatata! Primavara s-a aratat si la noi in sfarsit iar asta mi-a dat o stare de bine. Zilele astea am citit, am gatit chestii sanatoase, m-am plimbat putin si am facut multe cumparaturi faine.

     Vineri, dupa serviciu, am facut o plimbare cu prietenul meu prin centrul vechi al orasului. Am descoperit in spatele hotelului Aro, pe str. Sf. Ioan, o minunatie de magazin – Paradisul Verde.

Pentru ca de o saptamana incepusem o cura de detoxifiere cu gel de aloe, am fost atenti si la alimentatie, asa ca am incercat sa mancam cat mai sanatos posibil.Cum salatele sunt nelipsite din mesele noastre, am hotarat sa incercam ceva nou. Asa ca am cumparat grau si fasole mung pentru germinat. Germenii arata deja yummyyyy si de-abia astept sa ii combin la o salata.

Am mai cumparat alge noori, orez integral, paste din faina integrala ( eu fiind un mare fan al pastelor), sare de mare, curmale, ciocolata elvetiana cu multa cacao si bourbon si doua siropuri naturale- menta si afine.

Magazinul ne-a incantat foarte mult pe amandoi, oferta este foarte variata iar preturile foarte accesibile ( cel putin fata de alte magazine pe care le stiu eu). Au si varianta online http://www.paradisulverde.com/, si stand-uri in marile centre comerciale, insa acolo preturile sunt mult mai mari.

Au chiar si o sectiune dedicata cartilor, accesorii pentru ceai ( am vazut cateva canute si ceainicuri care au intrat deja pe wish-list-ul meu), si alte chestii care se folosesc in special la pregatirea mancarurilor raw pe care inca nu am avut rabdarea sa le studiez, dar promit ca recuperez, mai ales ca dieta asta adoptata imi place foarte mult si imi da o stare de bine general.

Aaaaaa, si cea mai importanta achizitie din acest week-end: un blender absolut minunat. Am pregatit zilele astea niste sucuri foarte foarte bune, dar suntem inca la faza de experiment al aromelor si combinatiilor.

Asadar, am incheiat o saptamana si am inceput alta la fel de frumos.Soarele straluceste sus pe cer iar eu zambesc cu gura pana la urechi, ceea ce va doresc si voua pentru intrega saptamana.🙂

Lasă un răspuns

