Ceaiul alb, bautura aristocratilor

Am descoperit ceaiul alb pe la sfarsitul liceului. Imi aduc aminte cum toata cafeaua pe care o bausem pe parcursul clasei a douasprezecea ajunsese sa ma scarbeasca. Asa am inceput sa caut o alta bautura energizanta. Ceaiul verde nu isi mai facea de mult efectul asupra mea. Am descoperit intr-o zi editia Lipton Ice Tea, ceai alb cu aroma de nu stiu ce fructe. Nici nu mai conta. M-am indragsotit de savoarea lui. Dupa acea perioada stresanta, m-am intors insa la cafea si ceai verde.

     Ceaiul alb l-am redescoperit in aceasta iarna. Pliculetele piramidale de ceai alb cu aroma de rodie de la Lipton s-au dovedit a fi absolut delicioase.Stiam ca ceaiul alb are cam aceleasi caracteristici ca si ceaiul verde, fiind obtinut din aceeasi planta Camelia Sinesis. Insa mie personal imi face mai mult bine decat cel verde. E intr-adevar energizant, are un gust deosebit, fiind unul dintre putinele ceaiuri pe care il beau neindulcit. Iar cel mai important aspect este faptul ca are putine calorii iar asta se vede efectiv pe corpul meu care este obligat sa arda mai multe grasimi ca de obicei.

     Ce sa mai… creeaza dependenta! Il recomand cu  mare drag!

*** Considerat una dintre cele mai sanatoase bauturi din lume, ceaiul alb este obtinut din mugurii plantei Camelia Sinesis. El este produs in cantitati mult mai mici decat cel verde sau negru, fiind considerat o bautura a aristocratilor. Imparatul dinastiei Song a declarat ceaiul alb ca fiind intruchiparea a tot ceea ce este elegant.

Ceaiul alb este bogat in antioxidanti, previne aparitia celulelor canceroase, lupta impotriva cancerului la colon sau de stomac. Tot odata, este un tonic cardiac, avand proprietatea de a reduce colesterolul. Reduce stresul si ofera un plus de energie.

Indiferent de motivul pentru care alegeti sa beti acest ceai, retineti faptul ca el nu are efecte secundare. Va ajuta sa va relaxati si sa va eliberati de stres, asa ca bucurati-va de ceasca dvs de ceai alb!

2 gânduri despre “Ceaiul alb, bautura aristocratilor

Lasă un răspuns

