Cosmetic Plant, dragoste de la prima folosire

     Cautandu-mi o noua crema pentru fata care sa se ridice la asteptarile tenului meu, dar care sa faca fata si frigului de afara, am descoperit pe rafturile magice o crema cu ulei de catina si masline de la Cosmetic Plant. Nu recunosteam brand-ul, eram putin sceptica insa am zis sa incerc totusi. Riscul de a lua teapa era limitat, crema costand numai 10 lei, asa ca mi-am cumparat-o.

     Si bine am facut! M-am indragostit iremediabil! Am aplicat crema pentru prima data seara, dupa demachiere. Se absoarbe repede in piele, iar aceasta ramane atat de catifelata! Am simtit efectiv cum imi hraneste tenul meu pretentios. Iar hidratarea este una de durata. Chiar si asa, parca m-as fi dat incontinuu cu ea, atat de mult imi placea. Plus ca este si o excelenta baza de machiaj!

     Acum, cand tocmai am terminat aceasta prima cutiuta, sunt foarte incantata de rezultat. Tenul meu este hidratat si catifelat. Merg sa imi cumpar crema cu extract de macese. Si multa vitamina C!

     Daca v-am facut curiosi, va las aici linkul catre site-ul Cosmetic Plant, pentru a citi mai multe despre crema cu ulei de catina si masline http://www.cosmeticplant.com/catina/crema-vitaminizanta-de-zi-cu-ulei-de-catina-si-masline~C0085.htm

Lasă un răspuns

