Batranul Lapte Doina…

      De la un timp, magazinele mele preferate din care imi achizitionez cosmeticele au devenit magazinele naturiste.

      Intotdeauna am incercat sa folosesc produse de ingrijire cat mai naturale, mai ales ca de cand ma stiu am avut probleme cu tenul. Nu va imaginati insa ca stau sa citesc si sa analizez fiecare ingredient in parte. Sunt furata repede si de ambalaj sau de un ingredient anume si las repede deoparte toate gandurile acelea de a nu mai cumpara prostii.

     Ca mai toate fetele, am crescut admirand-o pe mama cum se rasfata cu cremele Gerovital sau laptele Doina. O invidiam de fiecare data si imi doream sa cresc mai repede ca sa pot avea si eu acces la rafturile cu bunatati.

     Acum, laptele Doina Clasic si emulsia cu castraveti Doina aproape ca nu imi lipsesc. Unde mai pui ca au atatea intrebuintari. Laptele clasic il folosesc pe post de demachiant, crema nutritiva, lotiune de corp si chiar crema pt ghete🙂. Emulsia cu castraveti o folosesc numai pe post de demachiant. Tot aceasta emulsie e cea care m-a scapat de cosurile si toate chestiutele rosii si inestetice care imi aparea pe fata cand imi era lumea mai draga! Primii doi ani de facultate nici nu mai tin minte sa fi folosit altceva in afara celor doua minunatii. Dupa ele, pielea ramane catifelata, lasa putin luciu care dispare foarte repede, nu imi irita ochii si le pot folosi chiar si ca baza pentru fond de ten.

     Cu timpul, am descoperit insa si alte bunatati pe rafurile magazinelor naturiste. Tot fabricate in Romania, cu ingrediente cat mai naturale, de o calitate foarte buna si cu niste preturi foarte mici. Asa ca nu ma pot intreba de ce ne incapatanam sa platim reclamele  de sute de mii de euro ale marilor producatori ? De ce nu ne putem sustine industria noastra, si asa saraca?

Lasă un răspuns

