Greenfield in Farmaciile Catena

Gata, m-am hotarat! Dupa ce m-am chinuit mai bine de o luna sa imi fac curaj sa ma apuc serios de scris, sper ca de data asta sa ma tina.Nu de alta, dar stiu ca am multe de spus.

Sa incepem insa usor.

Saptamana trecuta am intrat intr-o farmacie Catena in cautarea unor medicamente. Sa vezi surpriza! Am gasit acolo pliculete cu ceai Greenfield care se vand individual. La numai 50 de bani pliculetul! Nu ca o cutie intreaga ar costa o avere. Imi place ideea pentru ca astfel imi ofera posibilitatea de a incerca diferite arome, fara sa imi fie teama ca voi cumpara o cutie intreaga cu 25 de pliculete si ma voi trezi intr-un final ca de fapt nu imi place ceaiul respectiv. Ca dehh, sunt mai pretentioasa din fire.

Nu stiu daca pliculetele respective  se gasesc in toate locatiile Catena. Eu am fost in farmacia din Brasov, bld. Victoria. Sper insa ca ceaiurile sa le gasesc in aceasta formula si in alte locatii, pentru ca respectiva farmacie nu mi-ar fi chiar la indemana.

Lasă un răspuns

