Valori uitate…

Imi plac lucrurile simple… Imi plac oamenii care transmit emotii infinite… Imi plac povestile care ma fac sa visez… Imi plac culorile vii… sunetele… lumina… teatrul… poezia… imi plac lucrurile simple chiar daca aproape intotdeauna incerc sa le complic…

Am fost invatata sa apreciez tot ceea ce ma inconjoara…

Uneori am uitat sa privesc atent in jurul meu si mi-am purtat pasii nepasatori pe drumul ce mi se asternea in fata…Mare greseala!

Alteori am descoperit lucrurile acelea simple, care imi aduc bucurii marunte dar nepretuite zi de zi…

Asa cum intr-o zi l-am descoprit pe Florin Piersic si pe Spiridon Popescu…

Sa va mai spun ca m-au vrajit definitiv si iremediabil e de prisos…

Sursa: youtube, autor: cerboaicaiubita

Sa ne traiti, MAESTRE!!!

Lasă un răspuns

