Acasa… (III)

Cat de des se poate intampla sa ne intoarcem cu adevarat acasa? Acasa… acolo de unde au plecat cei ce ne-au dat viata, cei care ne-au daruit tot ceea ce avem si purtam astazi mandri…

Am fugit, m-am incapatanat sa plec departe; sa nu vad, sa nu aud… dar viata mi-a purtat pasii, nebanuit, acasa…

” Chemarea strabunilor ” ? Nu cred in asa ceva desi, nu de putine ori, in ciuda eforturilor mele, in viata mea s-au intamplat lucruri pe care nu mi le doream… Cine stie…? poate ca exista si destin, pana la urma.

In Brasov am ajuns impotriva vointei mele, trista, cu lacrimi in ochi… Astazi… nu regret!!! Pentru ca astazi sunt cu adevarat acasa!!!

Ce ma leaga de Brasov? Totul…

EU, asa cum de mult nu am mai fost…

EL, cel care m-a invatat sa iubesc, cel pe care il voi iubi pentru tot restul vietii mele, indiferent unde ma vor purta pasii…

EI, cei care mi-au fost aproape, cei care mi-au fost aproape,                  

cei care mi-au devenit prieteni,

cei pe umarul carora am plans,

cei care mi-au impartasit bucuriile…

Noptile lungi si calde, luna plina si strazile laturalnice…

Plimbarile in miez  de noapte…

Banca din parc…

Ma gandesc cu groaza ca ar putea veni o zi cand va trebui sa trec mai departe… sa plec… Ma rog ca ziua aceea sa fie tare departe…!!!

Pentru ca astazi sunt ACASA!!! … astazi ma simt acasa… simt ca apartin acestor locuri!!!

Sursa: Youtube

Author: utubelyrics102

Lasă un răspuns

