Acasa…(II)

„Acasa” …

Iunie… Astazi, acasa nu mai e acasa… Incepand de azi descopar Ploiestiul.

De Ploiesti nu mai mai leaga istoria… nici macar nu stiu prea multe despre istoria Ploiestiului.

De „marele oras” ma leaga altceva… de „marele oras” ma leaga viata…

Ploiestiul e orasul care m-a crescut, acel „acasa” ( e adevarat, doar pentru cativa ani) care m-a primit cu bratele deschise si care inca imi mai plange plecarea atat de rapida.

De Ploiesti ma leaga viata… primul sentiment de libertate, primul sarut, prima noapte de dragoste, primii pasi catre realitate….

De Ploiesti ma leaga oameni de valoare, oameni pe care as vrea sa ii am aproape toata viata…

Nichita… care mi-a calauzit pasii timp de 4 ani.

A durat prea putin, iar azi ma intorc intr-un oras caruia am apartinut candva, caruia ii spuneam mandra „acasa”, dar care azi imi pare atat de strain…

Azi ma intorc intr-un Ploiesti care inca ma mai vrea, ma striga… dar, astazi, ” acasa” e atat de departe…

Lasă un răspuns

