Barbatul ideal :D

Ok… toata lumea a aflat ( din nou) ca sunt singura… O data cu asta, intrebarea ( …la care unii chiar se astepata sa si raspund) : ” Oare cum arata barbatul ideal pentru tine?” . Hmmm… incep sa imi pun intrebari ( Chiar atat de ciudat e faptul ca sunt singura… iar?)

Deci… sa vedem… o data pentru totdeauna… si, dragii mei, chiar vorbesc serios!…

Hmmm… barbatul ideal… barbatul pe care ar trebui sa il vad o singura data, suficient cat sa imi taie respiratia, cat sa ma faca sa-mi pierd noptile visand, cat sa ma faca sa-mi pierd mintile… sa ma faca sa ma pierd… de tot… sa parasesc calea cea dreapta… sa ma faca sa o iau la dreapta… sau mai bine la stanga…

Barbatul MEU plin de calitati e un barbat frumos ( asa cum numai eu pot sa stiu ce inseamna asta😛 ), inalt, elegant, inteligent, cu un comportament impecabil ( hmmm, oare exista asa ceva?… comportamentul, nu barbatul😛 ).

E barbatul care are puterea de a ma linisti cand totul se misca haotic in jurul meu…

E barbatul care ma sustine atunci cand sunt in prag de a face o prostie, fara sa ma judece…

E barbatul de la care pot invata lucruri importante, dar si … banalitati….

E barbatul sincer…

E barbatul care imi acorda atentie, care ma face sa ma simt iubita si protejata…

E barbatul care cunoaste notiunile de preludiu, postludiu… in rest :D  practica, practica, practica…😀

E barbatul care ma face sa ma simt libera chiar si atunci cand ma strange tare in brate, ca si cum as fi gata sa plec in orice secunda…

E barbatul care… cred ca cea mai importanta calitate a barbatului ideal este aceea de a-mi iesi in cale… si atunci cand o va face… sa reziste!!!

Un gând despre “Barbatul ideal :D

Lasă un răspuns

